Tekst
Text English
Wideo
Prezentacje
Materiały
Literatura
Twój biznes
Powrót

Aktualności
20/11/2015
Podatki dla przedsiębiorców nie takie straszne

17/11/2015
Wątpliwości wobec rozstrzygania wątpliwości na korzyść podatnika

04/09/2015
Przedsiębiorca – aparat skarbowy: kto słabszy kto silniejszy?


Jak zaistnieć na rynku?
Tematy
 

Trudności związane z uruchomieniem nowej firmy kojarzą się zazwyczaj z problemami wewnętrznymi: stworzeniem ram organizacyjnych i sprawnego funkcjonowania w nowej strukturze. Tymczasem immanentna słabość nowej firmy na rynku związana jest także, a może przede wszystkim z całokształtem powiązań z otoczeniem rynkowym. By skutecznie zaistnieć na rynku młody przedsiębiorca powinien podjąć szereg kluczowych działań. Należy do nich niewątpliwie ustalenie nazwy firmy. Poszukując atrakcyjnej nazwy trzeba uwzględnić występujące ograniczenia formalno-prawne W określonych przypadkach warto rozważyć rejestrację firmy jako znaku towarowego. Trudno sobie wyobrazić funkcjonowanie współczesnego przedsiębiorstwa bez zarejestrowanej domeny internetowej. Kolejny krok to aktywna promocja nowego biznesu. Jednym z najtrudniejszych zadań początkujących przedsiębiorców jest zdobycie pierwszych klientów. Równolegle trzeba nawiązać relacje biznesowe z partnerami i kontrahentami a także z konkurencją. Ważny jest też dobór partnera. Istotny dylemat dotyczy łączenia kontaktów stricte ekonomicznych z kontaktami o charakterze społecznym.

Licencja Creative Commons
O ile nie jest to stwierdzone inaczej wszystkie materiały na tej stronie są dostępne na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 3.0 Polska Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Fundacji Edukacji i Rozwoju Przedsiębiorczości.
X